Prosím, vyzvedněte si novou ClubSmart kartu na kterékoli čerpací stanici Shell a pak si Vaši poškozenou,
ztracenou nebo odcizenou kartu zablokujte on-line.
1. Přihlašte se do Shell ClubSmart.
2. Ve Správě karet najdete svoji ClubSmart kartu.
3. Kliknite na "Chtěl bych nahradit poškozenou, ztracenou nebo odcizenou kartu".
4. Zadejte číslo nové ClubSmart karty, důvod zablokování původní karty
a klikněte na Vyměnit kartu.
Upozornění: Po ukončení procesu Vám bude zaslán e-mail o stavu výměny Vaší ClubSmart karty na e-mailovou adresu,
kterou máte registrovanou v systému. Původní karta bude deaktivována do 48 hodin, a proto již na tuto kartu nebude možné sbírat body.
ClubSmart body z původní karty budou automaticky převedeny na novou kartu do 48 hodin.