Nemůže. Jeden zákazník může být držitelem pouze jedné Shell ClubSmart karty.
Společnost Shell však umožňuje sbírat členům ClubSmart body v rámci Rodinného programu a vytvářet tak skupiny, ve kterých někteří členové sbírají body ve prospěch jiného člena, který je držitelem hlavní karty. V jedné skupině musí být vždy jen jeden člen – držitel hlavní karty a nejméně jeden a nejvíc čtyři další členové.
Přidávat karty do Rodinného programu lze na www.shellsmart.com po přihlášení se do online účtu zasláním žádosti vedlejším kartám. V sekci Správa karet vložíte číslo karty (17 číslic), kterou chcete se svým účtem sloučit a majiteli vedlejší karty tak odešlete žádost o sloučení. Majitel vedlejší karty žádost potvrdí a sloučení proběhne do 48 hodin.
Pokud nemáte možnost toto sloučení provést online, neváhejte kontaktovat Zákaznické centrum Shell ClubSmart a příhláška do Rodinného programu Vám bude zaslána na požadovanou e-mailovou adresu.
Člen požádá o sbírání ClubSmart bodů v Rodinném programu řádným vyplněním žádosti o vstup do Rodinného programu a jejím zasláním poštou nebo e-mailem na Zákaznické centrum.
Žádost o vstup musí obsahovat následující údaje:
- jméno a příjmení,
- datum narození členů, kteří chtějí vstoupit do Rodinného programu
- čísla karet všech členů
- podpisy členů