Kompletní infortmace o službě Smart pay, seznamu čerpacích stanic atd. najdeš - ZDE
Další popis možných problémů:
V případě, že došlo k chybě, může se objevit chybová hláška.
- Aplikace nerozpoznala kód. Co můžete udělat:
- Zkontrolujte, jestli máte zapnutý GPS, a zkuste to znovu.
- Zaplaťte v obchodě u pokladny.
- Někdy chybová hláška znamená, že se aplikace zasekla. V tom případě můžete:
- zkusit to znovu
- přeinstalovat aplikaci
- zaplatit v obchodě u pokladny
- Čas vypršel:
Když platíte se Shell SmartPay, po schválení platby máte 90 sekund, abyste zahájili tankování. Nestihli jste to? Pak to zkuste znovu nebo zaplaťte v obchodě u pokladny.
- Mobilní platba byla zrušena:
Obsluha čerpací stanice zrušila vaši platbu předtím, než transakce mohla začít. V tom případě zaplaťte v obchodě u pokladny.