Členství v programu
- Musím mít fyzickou kartu Shell ClubSmart pro registraci do věrnostního programu?
- Co je digitální karta a jak ji používat?
- Jak získám další body za registraci?
- Chci se stát členem Shell ClubSmart. Jak se můžu zaregistrovat v mobilní aplikaci? Důvody nutnosti registrace
- Zdá se, že stav mého bodového konta není aktuální.
- Jak mohu zrušit svůj věrnostní účet Shell ClubSmart?
- Proč si musím vytvořit účet na internetových stránkách Shell ClubSmart?
- Zapomněl jsem své heslo. Co mám dělat?
- Registrace se nezdařila. Jaké mohou být důvody?
- Dokončil/a jsem registraci, ale nedostal/a jsem heslo.
- Svou kartu jsem ztratil/a a někdo moje body vyčerpal.
- Nechci dostávat žádné zprávy (e-maily/SMS/přímé zprávy poštou), jak mohu změnit možnosti nastavení účtu?
- Co se stalo s mými údaji po zrušení účtu?
- Informoval/a jsem společnost Shell o změně své adresy, ale jejich oznámení stále přicházejí na moji starou adresu a vůbec se ke mně nedostanou.
- Systém mi neumožní změnit heslo.
- Proč systém nerozpoznal moje údaje?
- Obdržel/a jsem zprávu, že je karta zablokovaná. Co mám dělat?